Laundry day

Fredagar. Mm jag gillar fredagar. NOT! Alltid tvättid 12-16 eftersom jag knappt har några kläder med mina extrakilon. Yeeeey! Men men. Idag är det en lugn och skön fredag iaf. Imorrn redan bär det av till mor och sova över där. Bussarna går så dåligt på söndag att jag åker imorrn istället och umgås mer med mina små yrväder. :) Lillebror ska firas på söndag och även moster lite som fyllt år fast hon inte bryr sej om det. :P Så ikväll gräver jag återigen ner mej i soffan under filten med kuddar, te och "Vingklippt ängel". Undra om man ska se om man kan låna en liten peng av mor till på tisdag och köpa sej vaniljkesella och frukt. Muuuuuuums! Såg ju att t.o.m coop här hemma hade vaniljkesella. Så nått gott tycker jag väl att jag ska kunna få tugga på ikväll. Annars kan jag välja mellan typ frysta köttbullar, majonnäs eller katt-/hundmat. Och jag klarar mej gärna utan att tugga på dom sakerna som snacks. :P Till veckan har ju tatueringarna läkt mer också så jag kan ta tag i att börja träna igen. Nu är det verkligen dags! Hade varit kul att hamna under 60 till jul så man kan äta med gott samvete. :P Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0