Just leave me alone! Pls.

Förstår inte vad det är med alla längre. Jag sitter mest hemma och gör ingenting. Och nu har väl typ alla jag nånsin pratat med kommit på att dom ska ha en tryck-ner-bruden-så-mycket-ni-orkar-period. Vad faan liksom?! Det räcker med att jag andas så får jag skit. Folk som hoppar på mej som inte ens vet sanningen. Folk som lovar saker dom vägrar hålla. Och sen när det inte hålls så blir det MITT problem. Vad faan vill ni mej egentligen?! Blir så jävla trött på sånt här och snart försvinner jag helt från allt på internet och byter nummer. Jag tänker inte ta sån här skit och bara tacka och ta emot! Ger ni mej skit så får ni tillbaka flera gånger om. Mej bråkar ni inte med!

Kände verkligen inte för att dra till banken och soc idag. Men jag behövde komma ut innan jag fick ett bryt deluxe där hemma. Så nu sitter jag på bussen på väg mot stan och bloggar ur mej min aggression. Jag behöver ett riktigt hårt träningspass nu. Men jag måste låta armarna läka efter senaste tatuerandet innan jag tränar igen.

Ont så in i helvete har jag i käften också. Kan bara äta flingor som legat och blivit gegga i mjölk. Hur jävla kul är det då?! Var lite för hungrig i lördags hos A att jag körde in potatisgratäng i käften som precis kom ur ugnen. Resulterade i en grym och stor blåsa vid sidan av gommen som sprack fort och tjock med skinn lossnade. Även häger sida av tungan är brännskadat och jag kan knappt göra nånting. Det var ju också ett sätt att gå ner i vikt på!


Bläääääääääääää!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0