How clean is your house?

Mm imorrn blir det att leka städtant ordentligt och få ordning på den här råtthålan. Marie dyker in under dagen och då sätts helvetet igång. :P Nej då. Det ska bli riktigt skönt att få det gjort och att jag sen kommer kunna hålla det rent och snyggt. Det är bara det att man ska komma igång och slutföra allt från början. Det kan inte jag. :/ :P Sen så måste jag ju ha det fint hemma ifall A kommer också. :) Han kände sej inte riktigt kry men hoppades på att må bättre imorrn så skulle han nog kunna komma hit. :) Så jag sitter här och håller tummar och tår. ^^


Var iväg till ÖoB förut också. Lika bra att handla med lite hundgrejer och städprylar. Blev ganska mycket för knappt några pengar alls. Sen så var ju lite hundgodis och bajspåsar till mamma också. Så det blev lite medel, diskborstar, fryspåsar, reflex till Kira, julkort (ja jag ska samla vuxenpoäng iår och skicka julkort för första gången ever :P), deo, vattenspruta, gravljus till morfar och Jenni som ska sättas dit runt jul, rakhyvlar, toaborste, doftgrejer, grej att ha i toan, klävårdsroller, pasta i olika former etc. Det var säkert nått nu som jag glömt. :P Skönt att köpa in sånt där iaf så man vet att man inte behöver bry sej om det igen på ett tag. Sen så kan det ju gå åt en del imorrn. :P Köpte ju även världens sötaste luva till Kira. Måste fixa resåren i den för den stannar inte på huvudet och lösa med snöre så jag kan knyta den under hakan. :) Vi kommer lätt ha världens sötaste jultomte på jul! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0