Dags att få ordning

Jag blir galeeeeeen! Jag hatar att tappa bort saker som behövs. Ska till soc imorrn och lämna in allt. Har tappat bort hyresavin, kvittot på medicinen och räkningen från vc (om jag ens fått nån). Jag MÅSTE börja få mer ordning och sluta slarva bort saker såhär. Men det är ju inte lätt när man har en störning man inte kan göra nått åt. Det står t.o.m med i mina sjukintyg att jag inte ens kan städa b.la. Men så blir man så trött på att det ser ut som det gör att man bara släcker alla lampor och befinner sej i soffan eller sängen och fokuserar på tv/dator för att inte se allt. Jävla onda cirkel! Jag mår dåligt så jag inte klarar av att ha ordning på lägenheten och mej själv. Men när det ser ut som det gör och jag inte har ordning på mej själv så mår jag ju bara dåligt. Suck! Skulle behöva städhjälp bara en dag så jag får börja från start sen.


Det är iaf tur att jag har mina älsklingar hemma att mysa och må bra med. Även om jag redan saknar godingen massor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0