Cold winternights

Söndagkväll. Jag är fortfarande seg efter fredagen. Fryser kraftigt om tårna. Och vill bara sova några timmar och vakna upp som en ny människa. Fredagens spelning var sjukt awsome! Trots idioter på förfesten och lite väl mycket drama för mitt bra humör så var allt toppen! Kom längst fram och hade bra utsikt över bandet. Fick tag på ett plektrum med Vic på. :) Sen under en låt så slängde dom upp en massa brudar på scenen. Jag var en av dom. :D Och jag var i sjunde himlen! Stog där och härjade lite och sen fick vi gå bak och in i logen. Väldigt snabbt kom dom och bara hälsade och sen fick vi gå igen. Jag gillar iaf att Jocke såg min nya tatuering och tyckte det var kul. :P Eller så tyckte han bara att jag var en crazy groupie. :P Haha! Sen gav jag upp runt 1.30 när det ändå var slut på spelningen, hämtade ut väskan och jackan och drog ner mot stan. Skyndade iväg till en buss hem till A. Kom dit och där satt han och muppen och drack öl så vi satt där en sväng innan det var sovdags. Jisses så trött jag var! Vaknade upp igår och mådde rätt fint på morgonen. Tills det kom ifatt mej och jag fick inte behålla min goda juice. :P Lyckades till slut krya på mej efter lite vila så gick vi och handlade gratäng och sås till köttet jag hade med. :) Åt mat och sen drog jag mot stan där jag blev upplockad av Ann. Åkte och hämtade min älskade Kira och sen fick vi skjuts hem. Så runt 22.30 igår kväll var vi hemma och då var det raka vägen till sängen och sova. :P Idag har jag dock mått bättre men ändå inte sovit ut. Sen skulle folk börja härja och bete sej på FB så jag tar nu en paus därifrån. Jag har bättre saker för mej än att sitta och ta skit och inte ens få svara tillbaka tydligen. För då blir folk sura på mej. Jisses! Nej jag har bättre saker för mej och håller mej till telefonen, msn och google+ nu ett tag. Har iaf rensat bort flera negativa "vänner" på FB som jag inte vill ha med att göra med mer. Skönt! Så nu ska jag kryopa in under filten med Kira i soffan och fortsätta slappa. Sen sova och förhoppningsvis vara lite piggare imorrn. Och nu har jag för övrigt blivit nykterist. Har mått pyton oavsett hur mycket/lite jag druckit senaste tiden och jag inser att jag klarar mej utan alkohol och antagligen inte ens tål den så bra längre. Enough is enough! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0