Bad bad day

Jag. Hatar. Att. Vara. Fattig! Panta flaskor. Hade råd med en liten påse med coops billigaste, kassa kattmat. Det var prio 1. Djuren går aldrig utan mat! Sen lyckades jag få med några potatisar också. Var till soc idag och skrev iaf med att hon får gärna sätta in så snart som möjligt. Även om jag är brännskadad i munnen och har svårt att äta så vore det kul att få ner nått mer än bara vatten. Ja nu får det bli äckligt vatten. För jag har inte råd med billig skitsaft.

Sova bort resten av veckan blir. Ringa imorrn till handläggaren och meddela min kris och se om set var okej att jag tappat bort kvitto och avi. Sen när jag fått in socpengar så blir det raka vägen till Willys och inhandla billig mat. Idag är verkligen en sån dag man inte skulle ha vaknat alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0