Anyone out there?

Jisses. Kollade statistiken för bloggen precis. Ingen läser. Undra varför jag bloggar egentligen. Mest för mej själv men ändå. Aja. Den som läser den läser. :P

Sitter med en handduk på huvudet och har blött håret. I med blekning i all utväxt som syns till Kina så jag kan färga det rött sen igen. Hujedamej vilket bök hela tiden! :P Men men. Man kan ju inte se ut som en gammal uteliggare som inte har ordning på håret och låter värsta utväxten växa ut. Nej usch! :P

Sen så ska man väl försöka se fräschare ut över lag också. På lördag kommer världens bästa Marie hit. Eftersom jag har problem med hur jag mår psykiskt så är städningen hemma en grymt ångestladdad grej. Jag diskar när det inte finns nått kvar. Sen blir jag för lat igen och det byggs på. Samma med alla prylar överallt + rengöring av hela lägenheten. Jag har problem med städningen (vilket t.o.m står med i mina sjukintyg) och jag klarar helt enkelt inte av att storstäda själv och göra klart allt. Med tanke på hur det ser ut nu behöver jag hjälp att sätta igång ordentligt och verkligen inte sluta förrän ALLT är klart. Men som det är nu så klarar jag knappt av disken. Djuren far absolut inte illa av detta så ni behöver inte tro att jag gör dom illa på nått sätt. Det är inte riktigt så farligt som det låter även om jag tycker att det är sjukt jobbigt.

Mamma kan ju inte hjälpa till eftersom hon inte tål katter. Mao lär jag ha ihjäl henne om hon ska städa här som Nemo bott länge och med tanke på hur mycket katthår det är överallt. Så Marie kommer och hjälper mej. :) Det som då blir jobbigast är att jag skulle vilja ge henne SÅ mycket för att visa min tacksamhet. Det är svårt för er att förstå eftersom ni inte är i min sits men det är verkligen inte ofta jag är såhär sjukt tacksam över att nån hjälper mej och verkligen är min vän och ställer upp. Inte nog med att hon ska hjälpa mej att städa, hon och Fredrik har ju tagit över min lilla Leah också som inte mådde så bra här. Hon behövde ju vara ensam husdjur och det syns redan hur bra hon mår på bilder jag sett. Alla mår verkligen så mycket bättre nu. Så nu är det bara städningen kvar. Sen jäklar kanske det blir lite lättare med allt runtomkring.

Jag tror helt klart att jag kommer få bättre energi och må bättre överlag så jag också kommer kunna ta mej iväg till gymet ordentligt och verkligen utnyttja detta. Jag tror att det här kommer bli en grym vinter med allt vad gäller djur, städningen jag SKA hålla ordning på och träning. Jag är säker på att jag kommer att kunna hälsa det nya året och speciellt våren välkomna med ett leende. Detta behövs verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0