All I want for christmas is you

Mjaaaa jaaaaaa. Vet inte riktigt vad jag ska börja med ens. :P Var iaf grymt stolt över Kira idag. Tog med henne till Coop för att köpa bakpotatis och gegga till. Möttes där av en schäfer och en pappillon som kom med ägarna samtidigt. Vilka tror ni hördes värst och mest HELA tiden jag var inne i affären? Jo dom 2. Jag hörde Kira skälla till en enda gång för att säga till dom att ge sej men det sket dom i. Gick förbi dom när vi gick hem och dom blev skogstokiga. Men Kira då? Hon bara tittade på dom och gick förbi. Sen mötte vi 2 personer med sammanlagt 5 golden. Vilka blv skogstokiga och skällde och härjade när vi gick förbi? Jo 2 av dom. 3 av dom var lugna men 2 blev heltokiga. Ägaren skämdes och bad om ursäkt medans hon slet och drog i dom och nån spray använde hon som uppenbarligen inte funkade. Och Kira? Hon tittade på dom och gick förbi. Så idag har jag varit så stolt över min älskling att jag nästan krupit ur skinnet. Jag blev nästan tårögd av lycka att hon skötte sej så himla perfekt. Det behövdes verkligen för hjärtat det! Och då ska ni med fördomar om vissa hundraser komma ihåg att det är en rottweiler jag har men det var golden, schäfer och pappillon som var värst. :) Har kommit på perfekta julklappen till mamma också. Väldigt liten men väldigt uppskattad och ändå lite tidig. Men det får gå. Jag vet att hon kommer gilla det. :) Hoppas att A kommer förbi och hälsar på under veckan också. :) Hade varit himla trevligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0