Poor poor thing!

Alltså jag tycker synd om mitt hår. Stackars STACKARS hår. Men så är det när man är galen och vill leka. :P Jag misstänker nu att jag kommer att tappa en del för det bränner och kliar så in i norden! >< Meeeen jag har så tjockt hår ändå så jag tror inte jag dör. ^^ Och så har jag bunkrat upp med hårinpackning så jag kan ta hand om det rejält innan nästa blekning (om det ens behövs). Alltså jag hade det där mörka jag la upp bild på häromdagen. Slängde i poppy red (alltså JÄTTE röd) för att det skulle skifta lite fräckt. I med en blekning och nästan direkt ser jag ut såhär:
Vad fasen?! Jag blev ju jätte röd. :O Wiieeerd! :O Men men. Kanske inte behöver bleka igen isf. Vore ju bara skönt för stackars håret. :P Blir nog inte längre än 30-40 min med blekningen i idag iaf. Kör på en timme annars men jag ska försöka vara lite mer rädd om skiten. :P Så nu känner jag mej lagomt dum med en knallgul plastkasse på huvudet innan jag kan se resultat. Hoppas iaf det blir bra till slut så jag får mitt älskade poppy red i en bra färg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0