Pink pink pink!

Åh herre gud hur jag ser ut! Men färgen blev rätt läcker ändå. Har ju haft rosa förut (jo det är mer/starkare neonrosa IRL). Så Jag ska låta håret vara helt nu ett tag. Sen kanske kanske slänga i en blekning till eller färga det rött direkt. Ska se först om denna färgen kan bli lite ljusare så det rosa inte tar över det röda. Och det är ju tur att jag jobbar med att prata i telefon och inte möter folk. ^^
Osminkad och sunkig men wtf. Det är ju håret ni skulle se. :P
Och J; Vad heter du mer än Jesper? Vet jag vem du är? Berätta mer så jag får veta vem du är. :)

Kommentarer
Postat av: J

Nope du vet inte vem jag är ;) mjaa vet inte kan ju inte göra det allt för lätt för dig ;)

2011-05-31 @ 22:27:13
Postat av: JHNA SUGARFUCK

Ditt hår är hundra gånger snyggare än mitt!!



Sv: Det är bara att hålla in shift när du trycker enter :)

2011-06-01 @ 18:14:39
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0