Läkaren klämde och hade sej lite med foten...

Läkaren klämde och hade sej lite med foten. Fick diklofenak jag inte ens har råd med för jag var tvungen att hämta ut sertralin för jag tog den sista i lördags. Men men. Har klarat mej med foten i 3 veckor så jag klarar mej nog ett par dagar tills jag får pengar. :P sen gick det as dåligt med bussar till stan. Så jag hade turen att bonusfarmor skulle till bergvik så jag kan åka med. Så ska jag bara in till stan och slänga in en jobbansökan på Frost och sen åka med grannen hemåt. :) slängde iväg en till DialOn igår kväll också. Där behövde dom typ 10 pers så det får banne mej hända nått nu. :P får väl bita ihop och plågas som telefonförsäljare. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0