Just kill me now

Alltså jag har så tråkigt.
SÅÅÅÅÅÅÅÅ tråkigt!!
Vill gå ut och träffa folk.
Skulle gå ut men det blev inget så jag blev grymt otaggad.
Nu kan inte ens folk svara när man hör av sej.
Är jag verkligen så jobbig/tråkig att umgås med?
Aja whatever.
Orkar inte bry mej.
Sitter väl här och möglar lite till.
Åker in till stan imorrn iaf och hämtar post och ser om det händer nått mer.
Och till veckan kommer Chili hit massor. :)
Mån, tis, ons och fre ska jag passa henne. :)
Får se om det blir hela tiden mån-ons eller bara under dagarna.
Ska iaf bli grymt skönt så man får komma ut och röra på sej mycket.
Lättare när man verkligen måste. :)
Funderar faktiskt på att nörda mej lite.
Var ett tag sen nu så jag borde in och köra lite.
Kommer knappt ihåg ens vad jag är för lvl. :P
A just det ja.
Lekte lite wild and crazy i torsdags också. :)

Kommentarer
Postat av: J

Fan det vackraste jag någonsin sett..

2011-05-09 @ 22:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0