It's a sunny day

Dom hörde inte av sej från jobbet så idag har jag varit hemma.
Ska ringa och se hur det blir med resten av veckan om dom kan svara nån gång.
Men men.
Så jag följde med grannen på en tur till stan.
Hann med Netto, springa på Jen :), Jysk, Rusta, Willys och IKEA.
Och jag är helt slut! Känns som att jag skulle kunna somna nu direkt men det är ju inte bra.
Ska hinna städa lite mer och hjälpa grannen att sätta upp nya gardiner.
Har iaf varit duktig idag.
Fixat badrumsmattor, doftljus, beställt nya plugg så jag kan sätta ihop min EXPEDIT hylla och annat smått och gått.
Och det är sååå varmt ute.
Grannen i dörren brevid trodde nog att jag sprungit maraton när hon kom ut och märkte hur andfådd jag var. :P
Har ingen lust alls att fortsätta städa men det är väl lika bra att få det gjort.
Liiite vila bara. :P
Och lite Ben & Jerry ska få joina mej snart också. ;D
Bara den har frusit till sej lite eftersom den låg i bilen en bra stund förut. :P

Kommentarer
Postat av: JHNA SUGARFUCK

Åow, var det bra med Jenni? Jag saknar henne och vill träffa henne! Hälsa det om ni ses igen, okej? :)



Sv: Färgar håret rosa as a rosett ;)

2011-05-30 @ 20:54:09
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0