I feel the summer in my smile

Uuhhh vad gött!
Det har varit SJUKT varmt idag men ändå helt okej.
Det betyder bara att sommaren är på väg med stormsteg. :D
Fick iaf inte mycket sömn inatt.
Lyckades sova lite extra länge igår konstigt nog så jag var vaken inatt istället.
Och 7.45 ungefär imorse kom Chili hit igen. :)
Var inte så sugen på det när jag inte hade sovit imorse men det gick över ganska fort när hon var här och var så go. :)
Under dagen drog vi in till stan.
Hämtade post hos moster, träffade Tommy och lilla Blixten (som för övrigt är VÄLDIGT liten och kaxig. :P) och följde hans kompis en bit till stan med vovvarna.
Sen kilade Björn förbi och sa typ hej innan han var osocial i telefon. :P
Sen kom grannen och hämtade upp oss och vi drog till bergvik och tog en snabbis på apoteket och sen Max för lite lyxshake och pommes. :D MUMS!!
Så nu har jag legat med alla 3 och vilat en sväng i sängen.
Dom 2 små har dragit så nu är det bara jag och Chili som slappar gärnet i sängen framför tvn. :)
Ska bli gött att hon stannar till på onsdag och sen kommer över dagen på fredag faktiskt så man får lite påtvingad motion. :)
Imorrn bär det av till stan för att hjälpa Linnea sätta ihop en byrå. :)
Gillar stilen när hon typ sitter i soffan hos Tommy och ska få mej att leka med leksaken hon har. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0