Hatar sånt här!

Det värsta som finns är när det händer min familj nått.
Jag vill bara byta plats med dom och ta allt dåligt så dom slipper.
I detta fallet var det världens bästa lillebror som råkade ut för skit.
Hade ont i magen igår och åkte ner till akuten.
Alla konstaterade att det var blindtarmen men att dom kom in väldigt tidigt ändå.
Speciellt med tanke på att jag jag väl kom till sjukhuset så låg han och var glad och spelade tv-spel. :P
Trodde att det var ett skämt eftersom han inte såg det minsta sjuk ut. :P
Men det var ju lika bra att fixa det direkt istället för att vänta ut det så det blev värre.
Stackars hjärtat blev lite nervös precis innan operationen men det gick bra sen.
Sen drog jag och mamma och käkade mat och nästan direkt vi kom tillbaka så var det bara att knalla till uppvak.
Wille vaknade till efter en stund, klagade lite på magen, fick smärtstillande och somnade.
Wille vaknade igen, gjorde ultraljud för att se om det började bli dags för toa, klagade på magen, fick smärtstillande och somnade igen.
Så jag fick dit mammas hund, tog mina saker och vi åkte hem till mej.
Mamma smsade nyss att dom kommit upp på rummet igen och Wille bara sove och sover än. :P
Stackars liten slagen hjälte. :P
Men allt har gått bra och nu ska bara hans små sår läka så ska allt vara kanon igen. :)
Så nu ska jag och Elsa lägga oss och sova.
Jobbutbildning imorrn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0