Don't like this

Hade en jobbig dag som faan igår.
Chilibus gjorde mej på bättre humör.
Sen åkte hon och jag skulle till stan.
Blev inte mycket bättre så jag höll på att få jordens panik innan jag väl kom hem.
La mej och deckade nästan direkt.
Har sovit till och från till typ runt kl 14.
Vill bara sova tills imorrn så jag kanske vaknar upp och det känns bättre.
Men neeej.
Ska ner till coop och köpa mer bakpotatis.
Är verkligen en sucker för bakpotatis. :P
Och nu har färskpotatisen börjat gå ner i pris.
I'm in heaven! :D
Sen ska jag väl se om jag pallar att städa upp lite mer.
Gick dåligt när jag väl började häromdagen.
Sen hoppas på att dom ringer från jobbet imorrn och säger att jag ska komma.
Där är jag upptagen med annat och tänker inte lika mycket.
Don't want to be who I am anymore. ><

Kommentarer
Postat av: Jesper

Vart jobbar sötnöten nånstans?

2011-05-29 @ 18:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0