Chaos

Uj!
3 dagar med Chili och jag behöver verkligen städa. :P
Fast det gör jag senare ikväll när solen försvunnit och det inte är så varmt. :P
Så nu ska jag få 2 nätter helt själv i sängen. :P
Ingen hund som trängs och knör hela tiden och tar allt täcke.
Men det kommer bli tomt.
Man fäster sej snabbt vid den här lilla busen. :P
Men på fredag få jag ha henne över dagen igen. :)
Då ska vi ta en promenad till Caféet i medskog och hälsa på Ann och Roland. :)
För på det caféet får hundar också komma in. :)
Hehe.
Så nu ska jag bara vänta på att matte Annika hör av sej så ska jag gå ut och dumpa energiknippet och sen kila ner till affären.
Har fått hålla mej redigt för att toapappret ska ha räckt men har inte orkat gå ner till affären för att släpa på hund och kasse. :P
Tror faktiskt att Leah och Nemo kommer vara lite glada över att få ha en lugn stund till fredag morgon. :P
Och imorrn ska jag på möte på DialOn och hoppas på att jag får jobb. :)
Vore underbart att få jobb nu även om det är sommar.
Få leva lite.
Håll tummen för mej imorrn! :)
Fick höra av grannen att det betyder otur att hålla båda tummarna. :P
Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0