Babysitter

Eftersom jag inte har hört vilken tid jag skulle på utbilningen så åkte jag med Elsa upp till mamma och barnen.
Smidigt att inte ens höra av sej om vilken tid jag skulle vara där.
Plötsligt kändes allt väldigt oseriöst och dåligt.
Men men.
Deras förlust om dom skiter i mej. :P

Har skickat ena ungen i duschen och "sjuklingen" är hos en kompis.
Blev tvingad att fläta Emelies hår efter duschen så det blir lockigt.
Och imorrn ska Wille vara hemma från skolan och ta det lugnt. :)
Stackars min lillkille som opererats och grejer.
Skönt att dom fick komma hem i bra tid idag iaf och att han mår bra. :)
Så nu har mamma kurs och dyker väl hem inom en timme.
Sen ska kidsen i säng och så. :)

Torsdag ska jag rocka skiten ur Silja Galaxy igen. :)
Ska bli AWSOME!!!! :D:D
Jag och bästa frugan Alexandra åker med skäggnils och nån annan och ska röja loss bland rockabillyband, tax free och tatueringsprylar. :)
Ska bli grymt skoj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0