Är trött. Drog in till stan. Piercade mej ...

Är trött. Drog in till stan. Piercade mej igen. Mötte upp hjärtat. Gick på stan med henne och Mattias. Åt macarong. Åt glass. Blev DYNG trött. På väg hem. Somnar snart. Är nöjd. Med näsan. Med solen. Med att jag har mat för lätt en månad. Med att jag har busskort. Med att jag verkar klara månaden med mat på bordet även sista veckan. Med att jag umgås med hjärtat igen. Hon ger mej luften jag andas. Underbara du! Så ikväll lär jag nog sova gott. Äntligen. Kanske hela natten. Om inte näsan krånglar. :P nu skulle bara ett jobb och en Karl behövas så vore allt perfekt. Har en bra period nu efter en hemsk. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0