Time to go back to reality

Jahapp. Då var det bara att se glad ut och ställa klockan då. Iväg på jobba imorrn. Känns inge vidare men jag ska försöka iaf. Innan det ska jag till soc och lämna in papper osv och hoppas på att det går undan där. Har iaf varit snäll mot mej själv idag trots nattens hemskheter. Lång skön dusch, hårinpackning, ansiktsmask, färga ögonbryn. Ja det var faktiskt skönt att greja med nått sånt så man inte blir helt nedgången själv och tror att jag också dött. Men jag är ändå glad lver att jag är i telefon på jobbet. Att dom inte behöver se hur trasig jag är. 

Har inte gjort nån nytta idag heller. Alla mediciner inatt slog ut mej till under eftermiddagen nån gång. Då kunde jag börja vakna till liv och börja göra saker. Har dock varit väldigt tom så jag har inte diskat eller städat resten av lägenheten. Det får bli i etapper under veckan. Tisdag ska jag in tidigare innan jobbet och döda Linneas hår också. Moahahahaha!! Nej då. Det ska
bli kul och det blir nog kanon. Eller orange. :P Hehe.

Inatt hade jag nog gärna haft nån som kan sova här och bara vara med mej. Behöver inte pratas, knullas osv osv osv och sånt tjafs. Bara ligga brevid nån och få känna av värmen och tryggheten. Men han som jag vill ligga nära vill nog inte ligga nära mej. Jag har helt enkelt ingen tur med honom. Ändå är han en av dom få som verkligen fångat mej. Faan också! Aja. Whatever.
Jag är väl inte bra för nån ändå.

Kommentarer
Postat av: Marie

Klart att du är bra för någon! För många! Alla som inte inser det är puckon! Förlåt om jag inte hört av mig, vet bara inte hur jag ska bete mig när sånt här händer. Men jag finns alltid här om du behöver prata eller bara komma hemifrån!

2011-06-20 @ 00:14:11
URL: http://etthundrafemton.blogg.se/
Postat av: Andreas Larsson

Klart du är bra för nån :) Jag ska komma och hälsa på dig nån dag här.

2011-06-20 @ 00:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0