This endless pain

Fick hämta ut mina mediciner igår. Atarax och immovane. Idag hämtade jag ut en antibiotika som kostade skjortan trots 50% rabatt. Tack gode gud för att jag kunde få rekvisition från soc så jag kunde hämta den. Så bara idag har jag tryckt i mej 5 piller. Sertralin, 2 atarax och sen när jag kom hem från stan 2 antibiotika och en immovane för att få sova. Tillkommer 1 p-piller och immovane sen så jag kan sova inatt också. Dagligen ska jag nu ta en näve full med piller så jag funkar. Dock är antibiotikan väldigt kortvarit och p-pillret är ju inget speciellt. Men sertralinen och ataraxen är ett måste för att funka. I värsta fall har jag ett par sobril kvar och även flytade theralen. Och på kvällen är det immovane så jag har en chans att få sova. Jag är tom men ändå full med mediciner. Usch! Låter inge vidare alls men detta behöver jag just nu för att funka.

Gick till jobbet idag. Mötte Carro en sväng på vägen. Fick en lång kram som bara skrek att hon fanns där för mej. Jag började gråta. Pratade med Carro om hur det skulle gå på jobbet. Jag har ju precis fått jobbet och vill ju så gärna jobba. Men det är SJUKT svårt att sälja saker med en död och apatisk röst. Pratade med bossen på jobbet. Hon beordrade mej att gå hem och försöka sova. Hon såg på mej att jag var borta och att knänen vek sej under mej hela tiden. Jag fick denna veckan ledigt helt för att ta igen mej. Men känner jag mej bättre så kommer jag ju till jobbet såklart. Annars är jag tillbaka på måndag och funkar förhoppningsvis bättre. 

Fick en staty idag och ett jukisfår av Andreas. Sånt dom hittat i hennes lägenhet som jag kunde få som minne. Tommy tyckte att fåret passade på mej. Att dom på nått såg mej med det där fåret. Jag ÄLSKAR fåret och nu har jag någon sak jag kan hålla fast vid som minne. Jag hade inte det tidigare. Skulle fått en liten sak till men den glömde Andreas i fickan. Men men. Bara den finns kvar så jag får den en annan dag så.

Nu ska jag se på tv och sen försöka sova mer. Iväg till stan imorrn och vara jobbig mot Linnea och hennes pojk. Hehe. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0