The good old homewife

Mm det är jag det. Eller nja. Igår fick jag ju hjälp. Men vi båda fixade mitt kök. Diskade, torkade av och jag dammsög badrummet och köket eftersom det blir så grymt hårigt med en långhårig kissekatt. :P Och tidigare under kvällen var jag in på Maxi. Skulle köpa middag och frukost. INGEN choklad fick jag order om. Så jag kom ut med middag och frukost och INGET godis. YEEY ME!! :D Idag gick jag upp vid 7. Gjorde iordning frukost och kaffe så det fanns färdigt när M skulle gå upp och åka till sitt jobb. Jag satt vackert med och åt innan jag gick och la mej igen. :P Försov mej visst en timme men blev ändå bara 5-10 min sen till jobbet. Hann äta potatis och kött från gårdagen också innan jag åkte till stan. Och nu har jag ätit kvällsmat. Youghurt med banan och 2 riskakor. Och jag är såååå mätt och inte sugen allsgodis eller nått. Ska helt enkelt äta nått nyttigare när jag är hungrig för annars blir det godis. :P Klarade iaf av att jobba till 18.30. Kände sen att det blev för tungt och jag bad om att få gå lite tidigare. Men jag kämpade för varje timme och klarade ändå en del. Imorrn ska jag kämpa mej igenom hela passet. Måste komma igång nu även om det är sjukt tuff. Det kanske blir enklare då. Och hoppas på att man kan få åka och träna där M tränar 2-3 gånger i veckan. Gratis är ju gott som dom säger. :P

Diskade gjorde jag nyss också. Var ett par tallrikar och lite bestick som var använda. Mådde ju dåligt (precis som M sa igår. Faan han har blivit min morsa. :P) av att se några enstaka saker bara. Så jag fixade dom istället. Nu ska jag borsta ur mitt hår och göra mej lycklig med hjälp av poppy red. Sen ska jag gå på dom nedrans grytorna som det är bränt i botten i. 


Good old housewife. Det är nog jag det. :P Fast jag är ingens wife ( :( ) och jäkla old är jag inte. :P

Kommentarer
Postat av: Leia

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-13 @ 07:21:37
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0