The endless darkness

Idag har jag varit iaf lite duktig. Drog med grannen och var bärhälp på IKEA och sånt där. Svetten flödade och jag gick nog ner iaf 15 kg. SWEET! Kanske jag inte blir den strandade blekfeta valen på stranden i år. Eller nej. Jag åker inte ens till stranden. Dumt att utmana ödet liksom. :P Hahaha!

Gillar inte heller att ligga här ensam varenda jäkla natt. Allt känns bara som att det står still. Som att jag ska sitta fast i den här trasiga perioden i resten av mitt liv. Jag vet inte om jag ska försöka fly ifrån det heller eller bara "rida ut det". Well. Ska till läkaren kl 15. Får se vad han säger. Remiss till kurator iaf så får vi se. Suck! Kommer jag någonsin ur detta?


Köpte mej en enkel kladdbok idag. Ett vanligt A5 block för att skriva ner hemlisar osv i som jag inte vill skriva här. Känns skönt. Men ändå vet jag inte. Aja. Försöka sova blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0