The angels can wait for a moment.

Träffade finaste Jhna idag. Tog en kaffe latte med vit choklad smak. Var riktigt gott. Kände inte efter. Har sysselsatt mej hela veckan. Träffade sen J's kusin Emma. Åkte till Nors kyrkogård och kollade vid J's pappas grav. Hoppas hoppas hon hamnar där sen så jag har gångavstånd på bara några kilometer och kan hälsa på ofta. Kom hem. Diskade, gjorde färskpotatis osv. Sysselsatte mej. Och nu dog jag. Bröt ihop totalt. Önskar att nån bara kunde komma hit så jag fick krypa upp i famnen och få gråta och få ut allt. Men nej. Jag sitter här med mina 2 katter. Önskar att jag hade nån närmare som kunde komma. Jag orkar verkligen inte. Jag ORKAR INTE!!


För dej som undrade. J är hos änglarna nu och vakar över oss och ser till att vi lever för henne och gör det hon inte hann göra. 




Jhna gjorde ett så fint klipp. Tittar på det om och om igen. Även om jag förlorar mer av mej själv för varje gång jag tittar. Jag älskar den. Och jag älskar Jhna för att hon gjorde nått så himla fint. 

http://www.youtube.com/watch?v=fX6XcDH2ZbQ&feature=player_embedded#at=120

Kommentarer
Postat av: JHNA SUGARFUCK

Oh, baby.. blir så rörd varje gång du skriver något om mig. Jag saknar dig redan och önskar att vi bara kunde knacka på varandras dörrar när allting blev svårt. Men nu är det svårt HELA TIDEN och jag hatar att vi bor så långt ifrån varann..

Vi måste ses snart igen.

Ta hand om dig, snutt.

2011-06-19 @ 12:31:52
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/
Postat av: Elvira

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 04:30:46
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0