Redhead in town

Ska slänga på mej kläder. Borsta tänderna. Åka till stan. Se om jag kan åka förbi Tommy en sväng medans jag väntar på Jhna. Sen ta en fika. Prata. Försöka njuta lite av sommarens schitzofrena väder trots all tragedi. Ska bli trevligt. :) Sen hem. Städa det sista i hallen, köket och badrummet. Uj! Men det måste göras. Sen se vad som händer ikväll. Imorrn åker jag nog till mamma. Umgås med syskonen och mor lite. Skriva ut bilder. Sysselsätta mej. Ja vardagsrummet blev iaf städat igår. Resten får bli ikväll. Var helt slut efter igår så jag fick kila över till grannen och ta mej ett par glas vin på balkongen. Det var härligt. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vad har hänt med jenni axelsson? mvh janne

2011-06-18 @ 23:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0