On the road with the pain

Var och hälsade på Jhna. Vore trevligare om man träffat henne under bättre omständigheter. Men det är bättre nu än inte alls. Vi måste alla vara där för varandra nu när detta har hänt.

Så nu sitter jag hemma. Huvudvärken slog mej hårt så jag sköljde ner en imovane med lite treo. Mums! :P Haha! Fick i mej lite ordentlig mat. Kändes bra. Så nu ska testa bananasplit glassen jag hittade på öob. Hoppas den är godkänd! :P

Imorrn är det job + torsdag 13-21. Tungt! Sen blir det ju lugnare på fredagen. Ska bli skönt med en lugn och kortare vecka nu efter allt. 

Det gör bara så SJUKT ONT!! Vill att detta ska ta slut snart. Jag klarar knappt av att resa mej upp. Och vem räddar mej när jag faller? Gör nån alls det? Jag hoppas det för det känns som att jag ska falla riktigt hårt  snart. Sjukt jobbigt!

Jhna!
Nu får vi aldrig lämna varandra!
Vi måste finnas här för hennes skull.
Det är det hon vill.
Vi kommer tillbringa mycket tid ihop framöver.
Minneslunden.
Få ut alla tårar ihop pch kramas och bara få vara vi ihop pch sörja.
Du vet att jag finns dygnet runt för minsta lilla.
Jag tar emot om du faller!

Kommentarer
Postat av: JHNA SUGARFUCK

Jag lovar att finnas för dig. Och jag vet att du finns för mig med. Ringer dig imorgon, honey.

Hon vill att vi håller ihop nu.

<3

2011-06-17 @ 00:26:52
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0