Laundry day

Jo men idag skulle jag tvätta kl.7 innan jag åkte och jobbade. Orkade jag gå upp? Nej! Sååå jag fick inget tvättat och jag låg iaf kvar och myste några timmar extra i sängen. :P Så detta resulterade i inga lediga tvättider förrän lördag morgon kl.7. Känner jag mej manad att tvätta en lördag kl. 7 på morgonen? Nej! Men man får väl stå ut. Sova kan man göra mellan maskinerna och efter. :D Så jag fick iaf slänga i lite underkläder och linnen och så i badkaret och fräscha upp det lite så man iaf kan använda kläderna. Har ju tyvärr ganska dåligt med kläder i min nuvarande storlek så jag får tvätta ganska ofta. Men nu har jag iaf fräschat upp lite så länge så jag klarar mej tills lördag. Det är ju ändå bastu deluxe vart man än rör sej nu dygnet runt. Gissa om byxorna sitter som slickade när man reser sej ur stolen på jobbet mellan varven. Ujuj! Så nu har jag iaf varit duktig kärring och det ser ut typ såhär i mitt badrum;
Toppen! Och med det hägandes på tork dyker jag nu i sängen och sover lite om värmen tillåter innan morgondagens arbetspass.

Jesper! Nu får du ta och avslöja vem du är! Annars tvivlar jag snart väldigt på att du ens existerar. :P Msn, facebook? Nått ställe att nå dej på? Vill veta vem du är som kommenterar så flitigt och så snällt. :P

Kommentarer
Postat av: Jesper

Klart jag existerar :) sist jag kollade efter iaf, bah facebook? nä vet du vad. Helgon smyger jag runt på ibland iaf.

2011-06-08 @ 18:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0