Just rip me apart!

Har en sån där dag idag. Eller rättare sagt kväll. Så fort man slutar jobbet så börjar man tänka. Och jag gillar det inte. Jag saknar någon. Jag får för mej att jag saknar han med så är det absolut inte. Jag saknar någon och denne någon är t.o.m den som hjälpte mej att flytta ut från exet. Det gjorde så jävla ont i hela min själ när jag smsade med denne tidigare idag om en viss sak. Och jag blev påmind om att det fanns nån annan för honom även om det var tillfälligt. Jag hatar att allt ska stå så stilla. Han vet ju vad jag vill. Varför kan han inte bara göra klart för sej och mej vad han vill? Ska vi hålla på såhär i flera år utan att det händer nått? Det måste ju finnas nån känsla om det är mej han vill vara med eller inte. Känns som att det är mer en katt och råtta lek. Han sitter i hålet i väggen och gör ingenting och jag bara jagar och kämpar. Jag vet inte hur länge jag ska orka vänta? Men det är väl så när man är kär. Man kan vänta länge. Men till slut blir länge alldeles för jobbigt. Snart får det hända något eller så får det ta stopp helt. Suck!!

Well well. Hade en gräjt dag på jobbet. Slog gårdagens personliga rekord så jag var inte såå långt ifrån provision och jag slutade som 1atopplistan over all för dagen. :)

Ganska sweet! :) Och vi fick sluta en timme tidigare för vi var så få att det skulle bara bli krångligt. Men men. Inte helt fel att vara hemma när klockan var 21. Ska in till stan till läkaren imorrn kl.10. Sen jobba resten av tiden fram till 17.30. Sen hem och slöa skiten ur mej. Kommer behövas! :P



Jesper; Börjar ana att du kanske finns under namnet Mr Riddler på helgon? Har jag fel? :P

Kommentarer
Postat av: J

Nope det är inte jag :)

2011-06-10 @ 18:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0