Just need to breath

Idag var morgonen jobbig. Riktigt jobbig. Vaknade 7.30 typ av att Chili var på väg. Eftersom jag ändå var hemma så kunde jag passa på att få lite Chiliterapi. Det är bara underbart! :) Sen knackade en dam på dörren. Mindre kul men wtf. Försökte smsa Linnea ganska länge. Men mellan varannan bokstav somnade jag om. Wierd som sjutton kände jag mej imorse. Som om jag var tvärfull. Haha! Aja. :P Till slut kom smset iväg och rättstavat. Vi bestämde ny tid och jag vilade lite. Sen dorg jag in mot stan med Chilibus. :)




Messade med lovley Jhna precis innan jag kom till stan. Det var som att hon kände på sej att jag skulle vara framme om bara ett par minuter. Vi hann iaf ses lite och gå längs med drottninggatan innan vi skildes åt. Så underbart att bara få springa på henne ibland, säga hej och kramas. Hade jag varit lesbisk så hade jag varit kär. ;) Fast det är jag ju. Men inte på det sättet. :P Hehe.


Kom till Linnea. Dödade hennes hår. Åh herre gud! Det var riktigt kul! Fick smoothie medans jag lekte frisör. Sen fick jag bråttom till bussen som skulle gå hem 16.30. Det var ju bara det att halv går bussarna hemifrån till stan insåg jag när jag kommit halvvägs till stan. Aja var ju lika bra att fortsätta och sitta i skuggan för Chilis skull innan bussfärden hem. Där vi stötte på Chilis förra ägare. Dom blev glada. Inte minst sagt sonen. Ojoj! En upprymd hund och barn överallt. Jag ville hem till min treo. :P Hehehe!


Imorrn ska jag in igen. Prata med dom på af. Sen till Andreas en snabbis fram och tillbaka typ. Sen ska jag möta Jhna. Få kramas lite mer och bara vara och prata. Vi ska kolla på halsband, armand osv osv och se om vi hittar något kul vi kan ha likadant. Tillsammans. Ångrar att jag inte skapade fler minnen ihop med Jenni. Så jag vill göra det med älskade Jhna nu eftersom man aldrig vet vad som händer. Jag skulle aldrig förlåta mej själv om jag inte hade tog vara på den här sjukt fantastiska tjejen och om jag inte skapade så mycket minnen det bara är möjligt. Hon är lycka. Hon är liv.




Efter det blir det hem till mamma. Få komma hemifrån lite. Andas. Mera hundterapi fast nu av en liten Elsa. :P Hem igen på torsdag. Och på fredag åker vi till mormor i Filipstad över helgen. God mat och familjen. Få andas mer några mil hemifrån. Ska bli riktigt skönt. Jag behöver det. Jag känner mej så himla utsliten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0