I'm sorry

Vill även passa på att be alla om ursäkt. För att ni gör saker ni blir glada av och vill dela med er av. Jag är verkligen glad innerst inne över allt för alls skull. Men jag kan tyvärr inte dela er glädje på samma sätt som jag hade gjort för ett par veckor sen. Bara så ni inte tror att jag inte bryr mej. Det gör jag självklart! Men det är tungt nu och jag måste försöka få mej själv att sluta falla. Inatt har jag fallit riktigt hårt. Jag fattar ingenting och är helt borta. Min ork tar slut och jag behöver bara ha nån här som kan krama om mej så jag får gråta ut och känna att jag inte är ensam. Och tack Andreas för att du ringde psyk och pratade med dom åt mej eftersom mitt kontantkort är tomt. Det kanske hjälper lite iaf med dom tipsen. Nu ska jag sysselsätta mej med nått, dricka mer gott iste (man blir SJUKT torr i käften av dessa mediciner) och prata mer med Andreas. Han finns där iaf även om han bara kan hjälpa till över nätet nu. Jag kanske inte är helt ensam ändå. Jag kanske blir fångad av nån. Snart.

Kommentarer
Postat av: JHNA SUGARFUCK

Jag fångar dig. Hela tiden dygnet runt.

2011-06-19 @ 12:32:45
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0