I'm on baby!

UJUJUJUJ!!!!!!!! Kan inte denna kletiga hemska värmen bara ge upp snart? Fy sjutton vad jobbigt det är att ens existera när det är såhär. På jobbet hjälper knappt 2 golvfläktar och en AC ens lite. Jisses! Inte konstigt att alla som jobbar dag blir lite smågriniga på eftermiddagen. Vi kvällsjobbare får bara upp humören ju mer tiden går. :P Hehe! Slog iaf mitt egna rekord idag. 8 sälj och 48 poäng på det. :) Räckte inte för provosion men är ändå nöjd för det går ju faktiskt uppåt. Jag är KUNG på att sälja Ica Kuriren. ;) Vill ni ha? Ge mej numret så hör jag av mej. ;P Hehe. 

Nu har jag iaf smaskat i mej lite färskpotatis och diskat (!) och nu ska jag stänga mina ögon till Pirates of the caribbean 3. :) Imorrn är det långpass på kvällen igen och sen är det ett lite kortare på fredag och sen är det heeeeeeelg. :D:D:D Fick även förfrågan idag av min käre coach Björn om jag gjorde nått fram till sista augusti eller om jag var ledig för att jobba. Jag skrek nästan ut att -"släng mej på slaveri heeela sommaren!". Och jo då jag har nu fasta tider VARJE dag fram till sista augusti. Smaskens! :) 

TACK Marie för den fina kommentaren! :) Är jätte nöjd med det röda så nu får det nog stanna ett tag. Jag trivs nog bäst i detta galna hår. ;) Hehe.

Och Jesper; hojta till på helgon vet jag. :) Heter MissRedHead där. :) Är ju nyfiken på vem du är. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0