Idioter, vänskap och macaronger

Ja ni. Vet inte riktigt vad jag ska säga om idiot-kategorin. Är chockad över vad som händer, sägs och allt. Att det finns så sjuka människor. Men det finns ju folk till allt som man säger. :P 


Var inne på Ur & Penn iaf och kikade lite. Hittade halsband och en massa fina berlocker man sätter på. Jag hittade 2 st som var perfekta. En jätte fin lite större med en fin text som passade så bra och en liten hästsko för att få turen med sej. :) Detta blev en present till finaste Jhna och jag har ett likadant. :) Så nu har vi likadana jätte fina halsband som verkligen passar just nu. Texten var såå fin. :)




Sen satt jag och var sällskap när Andreas åt wok och grejer. Inte äckliga räkor det inte. :P Jag själv var mätt efter den sena frukosten och tog mej en kaffe latte med vit choklad. :) Sen gick jag runt på clas ohlsson och teknikmagasinet för att hitta en ny handfläkt. Slut. Suck! Får kolla till veckan igen. :P Och så var jag tvungen att köpa mej ett par macaronger. :) Ananas och passion. Ska bli himla spännande att smaka på dom sen. :) Fruktigt och mysigt nu när sommaren är här. :) 




Så nu ska jag kila ner till coop och se om det finns något skoj att smaska på under kvällen. Imorrn är det tvättning 7-11 och sen åka till stan för att åka med till Filipstad över helgen. Andas och ta det lugnt med familjen och massa god mat. Can't complain. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0