I can touch the emptiness

Usch vilken natt! Jag vill inte uppleva det ingen. Men jag vet att jag kommer att få göra det. För jag vet att hon inte kommer tillbaka och mitt psyke kommer verkligen att vara trasigt för alltid nu. Somnade till slut inatt. Deckade nog utan att jag ens märkte det. Fick order om att ta mer theralen och en imovane när Andreas ringde psyk. Hjälpte väl till slut. Men när jag vaknade. Uj! Är inte riktigt vaken än tror jag. Är helt dövad liksom. Kom ur den jobbiga attacken igår. Så det är väl bara att vänta in nästa antar jag. Blä!





Vi ska kämpa oss genom det här. Tillsammans. Fånga varandra när vi faller. Vad hade jag gjort om inte du kom in i mitt liv och räddade mej? Jag hade följt efter Jenni. Jag hade inte orkat. TACK för att du finns! Tack för alla fina kommentarer. TACK för att du är du!


Älskar såna här bilder där hon leräkta.




Can we pretend that the airplanes in the night sky are lika shooting stars?
I could really use a wish right now, wish right now, wish right now. <3

Kommentarer
Postat av: J

lika söt som vanligt :)

2011-06-20 @ 13:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0