Fylla och fight, Vålberg by night.

Okej. Skit! Nu har jag gått ut med vart jag bor också. Men fine. Ingen gillar Vålberg. Inte ens vi som bor här. Men det var det eller en parkbänk jag fick välja på så jag bor bara här tills ekonomin är stadig och fin och jag kan flytta till eget i Karlstad. Well well. Nuff' said. Försökte sova en sväng till Pirates of the caribbean 3 igen. Lyckades jag? Nej. Grannen, inte i min gång utan gången brevid, valde att ha brakfest såhär på torsdagskvällen. Så jag hörde denna "Om sanningen ska fram (vill du ligga med mig då?)" ungefär 3485743979 i rad på ganska redig volym. Ropade ut att det kallas att ha respekt för andra människor som ska upp och jobba och att man lär sej klockan och dagarna så man vet när man inte ska pumpa på för hela kommunen.

Imorrn natt hade jag inte brytt mej alls. Men nu ska jag upp. Ska visserkligen till läkaren men jag måste åka 8.30 eftersom 9.30 bussen kan vara sen och då kommer jag sent till tiden jag har kl.10.10. Drygt! Men men. Är väl bättre att sitta där i en timme än att springa och missa tiden och inte få hjälpen. Sen blir det jobb efter jag är färdig där till 17.30. Så jag skulle ju vilja få sova iaf nån timme inatt. Men nja. Brakfesten är ju iofs tyst nu. Men det vart ju ett slagsmål utan dess like utanför. Hördes ju tydligt och jag hatar sånt så paniken kom ju snabbt. Har suttit och mått blä en stund nu men nu tar det sej. Så jag ska göra ett nytt försök i att sova. Good luck to me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0