EMO!



Jo jag gick och blev emo. Skar mej lite och så. Haha nej då. Jag skulle lyfta upp min "kära" katt som fick ett totalt mongo ryck och skulle döda mej. Så med en smärta i en annan del av kroppen så tyckte han nu att det passade att få blodet att rinna på armen också. Och nu vet grabben att mamma är arg på honom. Han fick en redig utskällning. Så jag fick leta upp bomullsgrejer och en avklippt strumpa att dra runt för att inte bloda ner hela sängen. Så nu har jag redigt ont på 2 ställen på kroppen. Att det dock gör ondare än så i min själ är en hel annat femma. Men nu ska jag somna (igen) till Johnny Depp och ställa klockan så jag kan tvätta 7 imorrn bitti. Kläderna är inte direkt fräscha efter den här hemska veckan med kletig äcklig luft. Sen ska jag sova så mycket jag bara orkar. Soft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0