Don't like this anymore

Bloggtorka totalt I know. Har varit med kärringarna i familjen i huset i Filipstad över midsommar. Ätit grillad oxfilé och färskpotatis och annat gott heeeeela helgen. Att det slank ner en del choklad, jordgubbar och Ben & Jerry kunde man ju räkna med. :P Så nu ställde jag mej på vågen igen när jag kom hem. Insåg att jag måste hitta något annat att trösta mej med än choklad. Nu är jag inte långt ifrån vikten när jag vägde som mest i gbg. Och DET var illa! Gå ner och köpa morötter eller nått kanske. Försöka låta bli chipshyllorna och godishyllorna. Kommer svida hårt men det behövs en redig förändring nu igen. Sen byta ut kvällen på jobbet och ta en cambridgesoppa istället. Hoppas detta går vägen så jag iaf inte går UPP mer. Man blir ju inte direkt mindre deppig liksom. :/


Ska gå på och jobba imorrn igen. Försöka starta lätt med en dag. Sen på tisdag ska jag vara ledig för då ska jag på ett läkarbesök jag behöver gå på runt kl 15. Kanske åker iväg efter då och tar några timmar under kvällen. Får se hur jobbigt läkarbesöket blir. Sen är det jobb onsdag och torsdag. Fredag ska jag vara ledig också för då ska jag göra en grej som jag behöver få göra. Och sen just att det blir en liten mjukstarts vecka så man kommer igång bra och inte bara flyger rätt på 8 tim/dag. Ska bli skönt att få komma tillbaka och försöka kämpa ordentligt nu.


Hoppas på att få träffa Jhna på tisdag eller nått också. Har ju klarat mej (?!) ääääända sen i torsdags. Inte utmana ödet nu och vänta ändå till fredag för då avlider jag ju. Miss you honeypie! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0