Cleaning the shit off me

Usch!! Jag städar. Lyssnar på musik. Svettas. Blir äcklig. Men jag skiter i det. För jag tänker på annat. Lägenheten SKA vara städad och fin innan morgondagen är slut. Alltså. Det jag inte hinner idag tar jag imorrn efter fikat med Jhna i stan. Inatt får jag eventuellt sällskap av en fyllekaja som ska på party i älvenäs tydligen. Är ju inte såå långt härifrån ändå. Åh Robin tänk om du bara visste. ;) HAHAHAHAHAHAAHAHA!!!!!!!!!!!! In YOUR face! ;D



Kladdade. Tog bort. Kunde ha varit en fin idé till minnestatueringen. Men den ska inte se ut så. Eller sitta där. 2 weeks left. ;)



INGE het när jag städar och har legat paj i sängen en hel vecka. Piller piller piller. Nej usch. Funka utan snart vore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0