Bring it on Thor!

Just nu; sitter jag i min säng på kanten med datorn i knät och tittar ut genom fönstret med fläkten på låg fart och tvn på mute. Thor härjar lite där uppe och jag vill lära mej att övervinna min rädsla för åskan. Även om jag alltid kommer ha en sjuk respekt för den med tanke på ett par händelser i yngre år. Men det drog förbi över Karlstad skulle jag tippa på och kom inte ens i närheten hit. Så jag får väl hoppas på att det drar igång värre inatt eller imorrn kväll som dom varnade om. We'll see. Men det är ändå rätt skönt att sitta såhär. När det är tyst och lugnt och inte en massa härj. Men nu ska jag lägga mej och se klart på Pirates of the caribbean 2. Måste ju försöka sova lite eftersom jag ska upp och tvätta kl.7 imorrn bitti. Sen jobba 13-21. Kommer slockna stenhårt när jag kommit hem imorrn. :P Men fy fasen vad jag är duktig som tvättar hela morgonen för att sen jobba. Vuxenpoäng deluxe till mej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0