Bad wakeup

Skulle gärna sova myyyycket längre till. Eller ja. Jag kände så när jag vaknade alltså. Har tvättat sen typ 8 och håller på än. Dessutom har torktumlaren gått sönder så det hänger tvätt i mängder i lägenheten och det kommer en redig bomb till snart eftersom jag promt skulle tvätta alla sängkläder. SUCK! Aja. Är väl bara att hitta ställen att hänga upp skiten på och lägga sej och självdö eller nått. Idag kan jag sitta upp någorlunda iaf. Men inte mer än några minuter. Känner mej totalt överkörd med en uppriven arm och en biopsi jag gärna hoppat över. 

Har ingen vidare dag/helg heller. Vart är dom där vännerna som sa att dom skulle komma hit om jag behövde en kram eller så? Aja. Får stjäla en kram eller 7 av Linnea imorrn när jag åker dit och fixar örat och håret på henne. :P Sen kanske jag får finbesök också. :)

Kommentarer
Postat av: Linzy

hade ja inte haft fullt upp idag hade ja kommit å kramat dej! men du får stjäla hur många du vill imorn när du kommer ;)

2011-06-11 @ 14:45:09
URL: http://systerdekadens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0