And they got their pain to

Kom iväg till stan. Åkte till Linnea. Hon satte igång tvätten och började göra rent sitt grillgaller. Sen greja med allt möjligt innan det fanns lite käk på bordet. Efter det slängde vi ihop allt och fick inne grejerna när det började bli bra kyligt. Sen kom det roliga. Stt pierca och ha sej. Gjorde 2 hål i öronen på Niklas. Ena blev lite mongo så jag fick snabbt göra om eftersom jag hamnade i brosket och han vill senare töja. Andra gick bättre. :P Linnea var mesig och sjåpig som vanligt när hon satte sej. Tragusen sket vi i så fi får försöka lösa det senare. :P Och ingen ny gjorde hon. Inte jag heller. klockan tickade och jag ville hem.

S¨nu är jag hemma och har tagit kvällens mediciner. Så nu börjar huvudet och ögonen bli smått mongo. :P Det sägs ju att man föds för att äta och kunna leva och sen dö. För mej känns det som att jag ska födas men jag ska matas på med en massa mediciner om jag ska ha en chans att leva och sen dö. Vad lever jag för då liksom? Vem skulle bry sej om jag försvann? frågor alla har som man inte direkt får besvarade. Uj. 4 piller på morgonen och 2 på kvällen.
Känner mej ju såååå levande och roande av detta. :P


Kommentarer
Postat av: JHNA SUGARFUCK

Tycker också det är sjukt med alla mediciner. 9 olika äter jag per dag. Det är för mycket! Jag förstår inte men orkar inte ifrågasätta. I alla fall inte nu. Vill bedöva smärtan, men vet att hon är värd bättre. Jag ska känna det ända ut i fingertopparna... sorgen. Fan, Louise :( När ses vi igen?

2011-06-17 @ 00:28:54
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0