Åker runt i stan. Varit på af och pratat m...

Åker runt i stan. Varit på af och pratat med min handläggare. Ska inte dit alls mer efter jag har fixat sista närvaropappret sista juni. SWEEEEET!! Sen skulle jag till soc och lämna in räkningar. Fick med fel papper. Aja. Nu ska jag bort till psykiatriska öppenvården. Ja det låter skit illa men jag ska bara be om en kurator. Så extremt är det inte. :P hehe. Sen ska jag kramas med Jhna lite innan hon åker hem. Ska ju klara mej i minst 4 (!!!!) dagar utan henne. Ousch! Tur det finns sms och allt. :D sen försöka få mer ordning på linneas hår. :D höhö! Sen till Simon en sväng och sen hem till mamma. Få hundterapi och bara kunna tänka på annat. Blir även så under helgen. Skönt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0