What to say, what to do?

Jag har ingen aning. Jag vet bara att jag inte alls kan svara på nån av dom frågorna. Hope is the first step on the road to disappointment som E sa. Ironiskt. Ironi på hög nivå. För allt som har med honom att göra är hope. Jag bara hoppas hoppas hoppas på något som aldrig verkar hända. Well we'll see. Blev iaf ingen film i helgen. Så just nu sitter jag i soffan hos mor och väntar på att åka nattbussar hem. Åker 01.20 och är framme strax innan 3 hemma. Sweet. Då bara 4,5 timmar tills Chili kommer. Är det nu man ska vara glad för att man köpt hem kaffe? :P Men det får iaf bli fika/lunch under dagen till veckan och en film innan jobbet. Jobbar ju 16-21 i juli så man hinner ju göra lite mer på dagarna. Så vi kör på nån dag till veckan innan jobbet istället. I värsta fall blir det en tuff kväll på jobbet efter om allt går fel. I bästa fall kommer jag inte kunna sluta le. Fast det räcker ju med ett sms från honom där det bara står "Hej" och jag ler i dagar. Men men. Det blir vad det blir. Och som sagt. Hope is the first step on the road to disappointment. Suck!




Jag saknar dej J! <3




Dance fucker dance! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0