Long time no see (again)

Har halkat efter mycket med bloggandet. Har bara tagit hand om Kira och jobbat så det har varit mycket. Kira fick även våteksem till råga på alla andra skador så nu är det mycket tid och energi som går åt till att sköta om henne. Men det gör mej absolut ingenting bara hon mår bra. Var iväg och jobbade idag också och chefen kallade in mej på kontoret. Hon såg att jag pressar mej själv för mycket och inte har tagit hand om mej själv. Jag har ju bara tagit hand om Kira senaste veckan och jobbat och innan det så kunde jag inte ens tänka på att ta hand om mej själv. Jag finns mer där för andra som har det tufft än för mej själv. Så hon sa till mej att vi bromsar anställningen ett tag så jag får ta hand om mej själv också och bli bättre. Och denna gången ska jag läsa klart hela Mia Törnbloms bok Självkänsla. Har aldrig tagit mej tiden för mej själv att ens läsa klart den. Ujuj! Så nu blir det som en ta-igen-sej-"semester" och komma tillbaka till jobbet fit for fight när jag kommer upp på fötter igen. Så länge är jag hemma och tar hand om mej själv och min fina Kira. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0