Surprise!

Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.
Är såpass förvånad och fundersam att jag måste blogga lite. :P
Har hört från gamla kontakter mer och mer dom senaste 2 kanske 3 veckorna.
Det mesta är väl egentligen ex men även nån gammal bekant hit och dit som jag sagt upp kontakten med av vissa anledningar.
Och när en gör det så tänker man "hmmmm okej varför detta??".
När en till hör av sej blir man chockad och kliar sej i huvudet.
Men när det går över 5 st blir man nästan inte förvånad mer.
Mest förvånad över VEM som hör av sej.
Ikväll hade en gammal kär linedancevän hört av sej.
Någon som varit bland dom bästa vännerna jag haft men just denna var rätt taskig mot mej och jag valde att säga upp den kontakten fort för att få bort dåliga saker ur mitt liv.
Jag behöver inte sånt när jag tycker att det är jobbigt som det är.
Bara dumt att bygga på med fler dåliga saker.
Så ett antal sms senare kliar jag mej faktiskt än i huvudet men är ändå lite glad eftersom denna personen stog mej nära.
Det har varit mycket skratt och kul med denna även om allt slutade plötsligt och med en explosion.
Känns väldigt konstigt dock.
Inte ett ord sen april förra året då senaste linedancekryssningen var.
Nästa är nu i april och det var lite av anledningen till att jag fick sms från början tydligen.
Lika bra att säga hej innan typ så vi vet att vi kan vara på samma båt utan att gå omvägar. :P
Men som sagt så är jag förvånad än av just denna personen.
Hade inte tippat på detta.
Hade mer tippat på mer tjafs på nästa resa i april.
Men nu behöver man inte tänka på det iaf.
Ganska skönt ändå.
Men men.
Nu kan jag ju inte sova direkt heller när man är så förvirrad. :P
Så det får bli lite mer spel på datorn och FB och sen försöka nana.
Imorrn bär det av hem till mina älsklingar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0