Speechless

Har inte så mycket att säga.
Saker har gått åt helvete.
Jag har insett att jag ska hålla mej nykter nu ett bra tag.
Fest får bli typ på kryssningen i april och sen närmare sommaren.
Det går för illa för att jag ska orka.
Så det blir att spara pengar och vara nyttigare och sluta med detta onödiga.

Därmed blev det, tro det eller ej, ett nyktert nyårsfirande.
Det blev middag och skåla in det nya året med goda vänner. :)
Ja okej då jag drack en halv sån liiiiten flaska mousserande vin för att skåla in nya året.
Och typ 2 cider.
Men vad faan.
Nykter var jag och skönt var det.
Kom hem till moster där mormor också var och sov där.
Kollade på tv till ca 4, la mej då och hann knappt trycka på play när jag satte igång en massa The Big Bang Theory innan jag slocknade.
Vaknade runt 14-14.30 dock fortfarande trött.
Men det var SÅÅ skönt att få sova ut och slippa ångesten över att man var full kvällen innan.
Och det är alltid lika kul att vara nykter och se alla puckon på stan som är skit full och kommer må dåligt dagen efter. :P
Fick även träffa E tidigare under kvällen och kramas gott nytt år. :)
Absolut inget att klaga på även om en liten nyårspuss inte hade suttit helt fel. :P
Men jag fick kramas lite vid tolvslaget och sen pussa på katterna så jag fick väl klara mej. :P

Älskade kissefisar.
Nemo och Leah. <3
Snart får dom äntligen komma hem till mej. :)
Ser ut som att jag flyttar in i lägenheten nästa måndag.
Om bara en vecka.
Och då får mina 2 hjärtan komma hem till mamma igen. :)
Ska bli SÅ underbart!
Och få egen lägenhet och ett stadigt boende.
Börjar verkligen ogilla att hoppa runt hos folk nu. :/
Kommer inte ihåg när jag blev bostadslös (igen) men tror det var i början av september.
Jobbigt länge men skönt att det löser sej nu. :)
Men nu ska jag dänga mej i säng lite till.
Ingen röst så jag behöver lite sömn och hoppas på att den kommer tillbaka sen. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0