Sleepless

Uj!
Ingen träning idag.
Har bara luggit med panik hela natten och skakat i ben och fötter och inte fått nån ro alls.
Varit mäkta slut i kroppen idag.
Men ska försöka se till att få lite sömn hemma hos mina bebisar så jag kan kila och träna imorrn.
Kom nyss hem iaf och slängde på lite 2½ men innan jag beger mej av ner mot coop för att se om det finns nått ätbart där.
Kan dock verkligen inte komma på vad jag är sugen på eller nånting.
SUCK!

Vill ut till helgen också.
Även om det är nyktert så vill jag ut och träffa lite folk och umgås och så.
Drygt att sitta hemma och söla ännu en helg bara för att jag slutat dricka.
Nej nånting får allt ta och hända till helgen tror jag. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0