No word to say

Behöver nog ett par dagar att få ordning på allt nu.
Få kroppen att komma igång med medicinerna jag fick och hoppas på att det går bra.
Har fått sova 2 nätter nu och hoppas på en 3e i rad.
Känns konstigt men underbart!
Vet inte längre vad jag ska tro eller nått om nån.
Jag har iaf insett att man kanske inte ska lyssna på människor som druckit som säger allt man vill höra.
Och man tror på allt underbart man får höra.
Om känslorna som finns kvar för mej osv.
Dagarna senare finns det nån annan tjej i bilden.
Då känns det bara som en massa snack och att det inte alls finn nått kvar för mej.
tråkigt att man får höra sånt när man borde förstå att jag tror på det.
Men men.
Jag backar ett tag så får vi se.
Måste hålla mej ifrån dåliga tankar som sänker mej så illa.
Nu är jag på väg upp och jag kan inte låta det gå neråt igen.
Möte imorrn på AF också.
Dags att få veta hur det går med svetsen.
Äntligen! Hoppas på att får börja snart.
Kanske inte just nästa vecka men veckan därpå så man är okej och igång med medicinerna som man ska.
Vore underbart!
Men nu lägga sej och se om man hinner se nått av senaste Saw.
Somnade en liten bit innan mitten så det blir väl mitten idag och slutet imorrn. :P
Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0