Netto :P

Trotsade tröttheten och all helvetessnö och tog en promenad över till Netto på strand.
Direkt jag kom ut så var det lugnt.
Det hade slutat snö.
2 min senare kommer nått från himlen blandat snö/regn/blask/is.
Well well.
Hade pälsat på mej så det var bara att fortsätta vandra på.
Kom in till Netto precis efter denna skiten från himlen gett sej.
Hittade det jag skulle ha.
En magnettavla med whiteboardpenna med veckodagar på halva delen.
Kanon grej för Louise att sätta på väggen så man har koll. :P
En tavla som moster ville ha också.
2 st såna där dokumentsgrejer som ser ut som en väska med massa fack i.
2-pack anteckningsblock så man kan skriva upp bra grejer.
Block med magnet till kylen.
Typ 2 st förpackningar med avfallspåsar.
Typ 25 i varje.
Tror det blev typ 100 påsar iaf.
Bra som soppåsar och speciellt när man rensar katternas skit i lådan. :P
Sen tror jag inte det var nått mer. :P
Mycket bra-att-ha-grejer helt enkelt. :)
Så nu är jag redo för att bege mej mot forshaga tidigt imorrn, hämta släp och börja packa. :)
Hämta grejer hos mamma, sen Yvonne, sen hos moster och sen vidare mot vålberg.
Ska bli gött att ha allt flyttat och färdigt.
Slippa fundera på vart man ska sova varje natt när man är hemlös.
Ha sina grejer i sitt eget hem och kunna ha katterna hemma.
Ska bli sååå underbart!
Kan knappt vänta tills mina bebisar kommer på onsdag. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0