IKEA :)

Uuuj!
Handla på IKEA själv är tufft när man på slutet inser att man hittade mer än man egentligen skulle handla.
Som vanlig på IKEA. :P
Skulle ha badrumsmattor och duschdraperi.
En av dom hittade jag men mer än så. :P
Det billiga duschdraperiet har dom tydligen bojkottat så jag blev arg och sket i det.
Fick iaf med hem en påshållare (dom ligger alltid överallt), stekpannor, 2 klädgrejer (med 2 katter lär dom gå åt. :P), 2 dörrmattor, 2 badrumsmattor, toaborste så man kan skita utan att skämmas när man får besök, musmatta, och ÄNNU en blå jäkla IKEA-kasse. :P
Och här kommer anledningen till att man ska ha hjälp med att handla där.
6 st tallrikar, 6 st djupa tallrikar och 6 st assietter så jag har nått att äta på istället för svin dyra kosta boda tallrikar som man får leka tetris med när man micrat dom. :P
Ojojoj!
Kånka på detta var ingen lek! :P
Men det gick prima att ta sej till mosters bil så man fick åka med hem. :)
Stötte på pörrfia ockå och växlade ett par ord medans rutor skrapades.
Hon har det lätt hon.
Jag och moster fick skrapa rutor både på utsidan OCH insidan! -PUH-

Well nu är det bara Netto kvar och köpa magnet/whiteboardtavla och såndär dokumentsväska eller vad det heter.
Bra-att-ha-saker för att få ordning på iaf andra ställen än i min röriga skalle. :P
Och rensa mosters förråd imorgon under dagen för att plocka fram databord, tv och allt skräp hon ska kasta på mej istället för tippen så det är lätt att komma åt när vi plockar upp det.
Och på söndag bär det av! :D
Packa släp på 2 ställen i forshaga under morgonen och dra förbi våxnäs på vägen och plocka upp saker där.
Sen raka vägen ner till lägenheten och packa in allt och sen dö lite I guess. :P
Försöka packa upp och få iaf lite ordning på stället under kvällen så man inte får spader på måndag morgon när man kliver upp. :P
Måndag elelr tisdag blir det en tur till ÖoB och kika också. :)
Gött att det tar 7 min med bussen från mej till edsvalla. :)
Inga fel! :D

Men nu blir det mer zappande på tv, terrorisera andra som är online på nätet och se om moster dyker hem nån gång inatt. :P
Inatt är det nog sista natten här. :)
Är väl lika bra att åka till forshaga imorrn.
Om jag orkar.
Annars blir det tidigt på söndag.
Ujuj! :P
Träning deluxe! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0