Wonderful calm in my head

Idag har det varit helt okej.
Efter en del skit har jag varit i stort sett nollställd i huvudet och kan inte ens tänka på nått om jag så försöker.
Var iväg och hämtade mina få kronor jag hade lånat ut och det sänkte mej nästan helt.
Tog till hjälpen och sen vart det lugnt.
Har bara varit lugnt och tyst i min hjärna.
Och det har varit SÅ härligt att inte behöva tänka och inte ens kunna tänka på dåliga saker.
Sen att jag spenderade kvällen med bästa Alexandra gjorde det ju inte sämre.
Lite käk och feting framför tvn ett tag så vart det dags att kila hemåt.
Så nu ligger jag i sängen och gottar mej framför The Big Bang Theory.
Klockan är ställd eftersom dumförken skulle boka tvättid kl.7 imorrn bitti.
Trodde jag skulle få en dag att bara få sova och bli fet i sängen så länge jag orkade eftersom jag har ficat alla ärenden i stan redan.
Men neeeeej den gick inte! :P
Gjorde iaf 2 goda gärningar på vägen hem som kanske räknas som 1.
Var en yngre tjej med stor barnvagn som skulle av bussen där jag gick av.
Så jag gjorde det lite smidigare och hjälpte henne lyfta ner den.
Och den åkte hon med bussen mot fagerås som jag åkte med upp till mej.
Så jag hjälpte henne upp där också.
Känns som att jag iaf blev lite uppskattad för en gångs skull och jag kunde ju inte låta bli att le åt den söta tösen hon hade. :)
Nu ska jag glo på mer tvn och se om jag hinner somna innan tvättiden.
Tänkte testa att vara utan sömnmedicinen ikväll.
Har bara en kvar. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0